Wijsheden Costa Rica - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Philvraagtsahar - WaarBenJij.nu Wijsheden Costa Rica - Reisverslag uit Liberia, Costa Rica van Philvraagtsahar - WaarBenJij.nu

Wijsheden Costa Rica

Door: Phil & Sahar

Blijf op de hoogte en volg

10 Maart 2015 | Costa Rica, Liberia

Ha beste mensen,
Wij staan op het punt om van costa rica naar nicaragua te gaan, dus wilden we jullie graag even informeren over onze opgedane wijsheden in costa rica. Overigens, wat een heerlijk land is dit zeg, wow!! Daar gaat ie:

- de cheesy print van een strandhanddoek met twee papegaaien op palmbomen bestaat echt!
- in Nederland kan er af en toe een duif naar binnen vliegen. Hier gebeurt dat met tropische papegaaien...
- brulapen brullen echt... En hard ook!
- als je wc papier niet mag wegspoelen kom je er eindelijk achter dat je partner een propper of een vouwer is.
- rijst met bonen is een prima ontbijt!
- je bent nooit te oud om een glijbaan opnieuw te ontdekken...
- voor Duitse bejaarden geldt, net als bij kleuters, de regel: geen zwemspullen mee, dan moet je in je onderbroek!
- De Haagse mat raakt hier nooit uit de mode.
- Ook het buideltasje is duidelijk weer bezig met een opmars.
- net als nederlandse zwervers omarmen wij inmiddels ook zonder schaamte de halve liter blikken bier. Sterker nog, de literflessen bier zijn NOG beter!
- Aan het uiterlijk van veel backpackers te zien is Captain Jack Sparrow voor velen een rolmodel
- bij je kruis uit je zwembroek scheuren terwijl je nog 6 uur moet hiken is niet grappig...

Wij gaan weer verder, Nicaragua, here we come!

X P&S




  • 10 Maart 2015 - 16:54

    Tijn:

    juist! een propper of vouwer...hmmm Phil, ik weet dat jij een propper bent.. ;)

  • 16 Maart 2015 - 23:29

    Pegah:

    Hi lieverds!!

    Bij sommige wijsheden hoop ik toch echt niet dat het op eigen persoonlijke ervaringen is gebaseerd, maar meer dat jullie op een "dear diary / of à la de memoires van Marco Polo" niveau jullie observaties van "andere personen" met ons delen....

    Voor mijn eigen gemoedsrust: Phil ben jij uit je zwembroek gescheurd?? En Sahar; had jij last van Deutsche ScheiBe???

    Ik mis een selfie stick op de foto's! Enjoy, en pas goed op elkaar schatjesss

  • 16 Maart 2015 - 23:29

    Pegah:

    Hi lieverds!!

    Bij sommige wijsheden hoop ik toch echt niet dat het op eigen persoonlijke ervaringen is gebaseerd, maar meer dat jullie op een "dear diary / of à la de memoires van Marco Polo" niveau jullie observaties van "andere personen" met ons delen....

    Voor mijn eigen gemoedsrust: Phil ben jij uit je zwembroek gescheurd?? En Sahar; had jij last van Deutsche ScheiBe???

    Ik mis een selfie stick op de foto's! Enjoy, en pas goed op elkaar schatjesss

  • 16 Maart 2015 - 23:29

    Pegah:

    Hi lieverds!!

    Bij sommige wijsheden hoop ik toch echt niet dat het op eigen persoonlijke ervaringen is gebaseerd, maar meer dat jullie op een "dear diary / of à la de memoires van Marco Polo" niveau jullie observaties van "andere personen" met ons delen....

    Voor mijn eigen gemoedsrust: Phil ben jij uit je zwembroek gescheurd?? En Sahar; had jij last van Deutsche ScheiBe???

    Ik mis een selfie stick op de foto's! Enjoy, en pas goed op elkaar schatjesss

  • 16 Maart 2015 - 23:30

    Pegah:

    Ps: mijn internet deed even raar, sorry voor de overkill :)

  • 21 Maart 2015 - 03:23

    :

    Hahaha P! Krijg nooit genoeg van jou!
    Die vragen beantwoorden we over een tijdje ftf
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Liberia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2015

Wijsheden Belize, Mexico & Cuba

16 April 2015

Wijsheden Honduras & Guatemala

26 Maart 2015

Update Nicaragua

10 Maart 2015

Wijsheden Costa Rica

27 Februari 2015

wijsheden Panama

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 5484

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: